yahahiii

- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? -  Ja :PPPP
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? -  Ja
Hur många har du varit kär i? - Jag vet inte..
Är du kär just nu? - Nej

.
- Tio frågor om dig själv
Namn? - Lollo
När fyller du år? - På min  födelsedag den 15e juli.
Några piercingar? - öronen bara
Vad har du på dig just nu? - (börjar nerifrån:) grå tjocka strumpbyxor, troser, bh, långt vitt linne, vit tunika, svart skärp i midjan. Halsband och ringar i öronen
Vilken årstid är bäst? - Sommar 
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vaakna sent och ligga och dra sig i sängen riktigt lääääänge. blogga. sen få chokladpudding med läsk frukost på sängen.  sen är det typ kväll hahah
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Hm. mitt hår tror jag och mina armar.
Vad är du bra på?
- Längdhopp, bowling, smsa, spanska, osv.
Vem älskar du mest på denna jorden? - Vet inte, älskar min katt ... hehe =)
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Med någon om de e nån mysig :3 hhahah.


- 10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? - Ingen
Vem är den roligaste av dina vänner? - Tinne såklart
Vem är snyggast av dina vänner? - AALLA men om ja måste välja en så kanske Julle :P :D
Vem är mest partyprisse? - Vet inte
Vem är den du helst har filmkväll med? - Linneapea hihihi hur många gånger har vi haft de egentligen xD
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - Ööh... Ingen är väl direkt evil tror ja. Alla e snälla söta änglar xD (det där va nt 10 frågor?)

- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - Ingen
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Inte alls
Vem är farligast i din familj? - Jag
Vem ser roligast ut i din familj?- Ser? Ööhm.. Casper är rätt ful.
Vem är coolast? - Jag
Har ni något husdjur? 2 kaniner 1 katt
Mest gemensamt med? - bajjamaja
Underhållningen? - kalleballeknäppskalle
Sover du oftast med? - casper sötnosen <3
Roligaste kvällen med familjen? - HAha ingenxD


10 frågor om idag
Vad har du gjort? - Vaknat, fixat mig, skolan, jobba jobba jobba, hem, datan, middag, teve och dator
Vad ska du göra nu? - Göra klart sen typ fixa mej. :/
Har du gjort något dåligt idag? - Ja jag skakade på casper typ så han dog och dampa hhah... trodde han va död för han sov så djupt
Vad har du ätit idag? - Mild jågurt med flingor, te, två potatisar, hamburgare fast med bara gurkskivor i, 3 mackor, en chipspåse, indisk mat kyckling ris och nån shili sås, en till påse chips, lite popcorn och zingo. PUUUUH
Har du duschat idag? - Nej de va igår kväll senast ska göra de nu
Är du trött nu? Ja när är jag inte trött :/
Vad händer i morgon? - INTE ETT SKIT -.-
Går du i skolan? - Nej inte nu för nu e de heeeeeeelg! :D Men annars så
Har du varit i skolan idag? - Ja --'

- ANNAT

Hur mår du just nu? - Bra
Är du hungrig nu? - Nej
Vad är klockan nu just nu? - 22:28
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - publishme, fb , bloglovin, en kompiss blogg


TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast ? Tinne
Vem ringde du senast? Linnea tror ja
Vem sms:a till dig senast? Linnea
Vem sms:a du till senast? Linnea

-FAMILJ
Hur  länge sen var det du träffa din morsa? 40 sekunder sen. Eller träffa å träffa, ja skrek åt henne "ja väntar fortfarande på popcornen!! -.-"
Hur länge sen var det du träffa din farsa? En timme sen kanske


- ÖVRIGT

Gillar du punk? Lite

Har du sminkat dig idag? Ja klart =)

- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? Ja just nu Talkin' 2 myself
Vilket är ditt favoritband/artist? Vet inte, har många jag gillar.
Vad gillar du för musik? Typ allt.. :)


- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - Eh ja
Har du fler än 3 jeans? Ja
Har du fler än 5 tröjor? Ja

- SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? Alltid
Använder du wax? Nej
Använder du ögonskugga? Nepp
Använder du kajal? Jaa
Använder du hårspray? Jaa
Använder du volymspray? nån gång
Använder du mousse? Jaa
Använder du deodorant? Jaa
Använder du skinspray? Nej xd
Använder du parfym? Jaa
Använder du läppglans/läppstift? Ja fast nu har jag tappat bort den -.-
Använder du brunkräm? Hm nej inte nu
Använder du rouge? Neh
Uppsatt hår eller hängande? Nästan alltid hängande. Trivs inte i uppsatt, känner mig så "naken" och huvet ser så litet ut.... :S
Plattar/lockar du håret varje dag? Aa typ
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Hahahahhaha nej....

- KÄRLEK

Är du kär just nu? Nej
Har du kysst någon idag? Nej
Är du romantisk? Det vet jag inte
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jag vill ha ett förhållande :S
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej xD
Vem sov du senast bredvid? Carro och Felicia tror jag xd
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Vet inte
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? Haha  nej
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Kanske de ;)
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nej...
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Vet inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0