Hej

Kan inte bestämma mig fall jag ska blogga här eller inte! Har bloggat på en annan blogg ett  tag men ska nog byta tillbaka nu.
Nu har jag lånat pappas dator och jag är hos farmor och gör lite olika saker här. Idag har jag handlat, åkt till tippen och sågat och klyvat ved med en maskin.
Jag vet inte när jag åker hem men längtar! Imorgon vill jag till skövde och shoppa eller nåt för jag får damp har inte vart i en affär på flera månader typ frutom ica!
Nä nu ska jag hämta Dennis (katten) och sen fixa mig. Puss!


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

fin röst<3

2011-07-22 @ 10:12:09
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej! Ville bara säga att jag tycker din blogg är fantastisk, och du är jätte vacker!

Har du lust att följa mig på bloglovin, så kan jag följa dig också? :)

2011-07-24 @ 12:03:39
URL: http://angelangieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0