Vittra VM

Tja! Jag bloggar inte så mycket nu längre som ni kanske har märkt. Lämnade tillbaka min dator igår och jag hatar att skriva på den här sega stationära pc datan. Idag var asnice, fyfaan va kul de var att titta på vm:et. Vallentuna vann!! Yes :D För er som inte vet är det typ alla vittra skolor i sverige som möts i fotboll. I år va de på Vallentuna IP. Vi (fotbollslaget dåå) vann alla matcher och finalen gud va kul de va. Asvarmt också brände mej lite på ryggen format efter mitt linne xD Sen har jag solat. Igår sov föresten Linnea hos mej, på kvällen va vi ute och så och imorse hade vi sovmorgon till 10. Jajajaaa hejdåå nu ska jag titta på talaang :) Puss!


bildbrist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0