Back on track

Haha åå jag hatar bloggpaousar för jag vill bara blogga när jag inte gör de :P  Så de blev kort bara 4 dagar HAHAHAH
Har ändrat design också, lite roligt :) Blev ljusblått och mörkgrått! :D Och snön tog jag bort eftersom det är mars nu!
Kan sammanfatta veckan såhär.

Söndag: Tittade på skidor hela dagen. Vasaloppet och VM i oslo.
Måndag: Inget speciellt, tittade på Trassel igen i skolan, sen Over the hedge och nu håller vi på att titta på Kick Ass
Tisdag: Ingenting förutom synsam igen och checka mina ögon. Tredje gången på en vecka ><
Onsdag: Inte mkt, blev sparkad av en häst och stukade foten. Ajajaj kunde inte stöda foten
Torsdag: Kort dag, slutade 11:20 för ja va nt med på idrotten ;) Hela dagen har jag velat dö för det gör så ont i min fot men jag vill inte halta för då ser man cp ut >_<

Och nu sitter jag här och äter nudelgröt! Jag tror inte ni vill se. Men jag överkokade nudelsoppan så ALLT vatten försvann och brände nudlarna. Sen hällde min brusha röd karamellfärg i geggamojjan så det är jättegott.
Satsigt inlägg ;)) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0