Söndag

Hej! Tänkte berätta om min awesome dag eftersom jag inte har bloggat nåt. Aja. Imorse vakna jag för sent och hann inte fixa mig, för vi skulle visst till typ hasselbacken i stan. Med mina släktingar, kusiner och morfar. Tror de  va nån som fyllde år haha
De va aaaaasniiice, de va buffe och man fick äta hur mycket man ville i typ 2 timmar. Snacka om att jag blev mätt. Först åt jag amerikanska pannkakor, sen macka och sista timmen bara dessert. Marängswiss, massor av choklad, grädde, latte osv.
Sen åkte jag hem med mina kussar, vi gick runt rönningesjön typ, ni vet skavlöten. Sen köpte mat och titta på film å nu e jag hemma. Långt inlägg :/
.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: För att Den lille havsfruen är Ariel. Ha. Och för att HC Andersen skrivit massa Disney filmer.

Och nej, det gjorde vi inte. Fanns ingen möjlighet.

2011-03-27 @ 21:09:16
URL: http://johannaerika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0