Söndag:

Hej bloggen. Chill dag idag, not. Nä men asså jag haaataaar verkligen söndagar. Jag är så stressad på allt jag måste göra, saker jag inte hinner när jag inte är ledig. Men jag ligger bara i min säng och chillar med datan hela dagen.
Men nyss har jag vart på en joggingtur, kanske 1 timme var jag borta men det kanske bara tog en halvtimme.
Testade Pedometern. Hahaha fult namn. Men den var asbra förutom att det inte går att låsa ipoden för då stoppas det. Så jag failade lite hehe så det visar typ hälften av allt jag sprang. Elr nåt.
Det står att jag har gått 3000 meter men det va typ 3,7 km elr nåt så den visar inte allt :) Men nice va? Står till och med hur snabbt jag har gått (5 km/h) och hur många kalorier jag har bränt, 122... lool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0