Storm!

Shit asså, hatar när de blåser. Det är bara roligt när man blåser bort haha. Nä jag skoja, men jag typ dog idag när jag skulle till tåget. Plus att det var noll gradigt också, svinkallt :S
Och jag kom knappt upp i sängen imorse, har väääärldens träningsverk! Eller det var nog för stt jag var så trött, men shit jag kan knappt gå i trappor och sätta mig ner långt ner.
Idag äre chill, case förmiddan sen matte heeeela eftermiddan, inte lika chill :/ Men sen äre slut och de är helg :) Hejdåå

Kommentarer
Postat av: HAIDI HELÈN JAKOBSSON

SVAR: NUUU är vinnaren av fredagsbloggen utsedd, kika in på min blogg för att se om det blev du! OM du inte vann så har du en ny chans idag :D kram!

2011-03-25 @ 14:34:26
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0