the point of wearing lip gloss is for someone to take it off

Heeej :) Dumma blogg.se funkade inte imorse, haha :P Asså det var helt galet, när jag vakna var det som en bastu i mitt rum. Nästan 30 grader Oo. Men nu har jag öppnat fönstret. Shit va solen skiner! Gud va nice att de e varmare :D Efter en hel vecka bara sitta inne i mitt rum med igendragna gardiner har jag inte märkt hur vår det har blivit ute. Hoppas det håller sig och inte börjar snöa igen :P Titta föresten vilken snygg banner jag hade på facebook..... Haha :P

 

Men jag ahr bytt och har en annan nu :P Klockan kvart över 3 går bussen mot centrum, där ska jag ta ut pengar och köpa lösgodis och läsk och sen åker jag till Veda! Jippiie! Taggad :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0