Tisdag

Hej!
Idag äre 15e mars och det betyder bara 4 månader kvar tills min födelsedag!
Efter skolan gick jag och tinne till gym och sim. Jag simmade bara 200 meter men jag HATAR att simma så vi badade mest i bubbelpoolen. Kom hem lite innan sju och sen direkt så gick jag och linnea ut och joggade ett varv runt kvarteret. 15 min kanske. Kändes som mer men jag blev inte så jättetrött. Men det var nog bra endå, kände att simningen inte gav så mycket.
Ska ta och äta nu, lasagne, mums! Imorgon bitti ska jag och tinne och doresa och felicia GÅ till skolan, haha! Sen får jag se fall jag rider imorgon, tror nt de.
Pussn

Kommentarer
Postat av: Johanna

GÅ till skolan!!!! Herregud, hur orkar ni?

Och

BARA 4 MÅNADER! WOW! För mig är det 7 månader och 3 dagar. Yes!



Sen är det bara 6 dagar tills jag får se Bruno Mars och gå på efterfesten med alla koola kidz, som Kenza! (vet iofs inte om hon ska gå..)

2011-03-15 @ 20:49:46
URL: http://johannaerika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0