Ballerina Kladdkaka ♥

Idag har jag chillat :) Solat, lyssnat på musik, tagit en lång dusch osv :) Har gjort mkt bra, jag har städat rummet och bytt lakan osv, tagit upp alla rena kläder, skrubbat kroppen, haft ansiktsmask, borstat tänderna osv...

Så nu har jag gjort mig förtjänt till lite ballerina kladdkaka, asså de e så gott :D Imorgon blir de asnice, jobbiga lektioner men slipper den sista case iaf för ja ska till stan/odenplan med en kompis och fixa en sak :D Och sen ridning :)
Puss


Rolig bild från idag xD Tog lite foton när ja spela fotboll :P

Kommentarer
Postat av: mea

varför ska du skolka ? ;)

och vad ska dy göra inne i stan ? :P <3

2011-05-11 @ 07:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0