Fuck ta SL

Hahah äntligen hemma. Idga praoade jag det var som vanligt. Köpte shorts där för 99 kr :D Sen mötte jag en kompis och vi åkte till stan. En snabbis bara. Sen hem var det kaos som vanligt med tågen. Alla linjer var inställa förutom typ 1, så inget mot vallentuna gick från östra. Så dom gick  runt och snacka så jag fick åka till danderyd, därifrån en proppfull ersättningsbuss utan luft till roslags näsby. Sen var det asförsenat, tåget mot vallentuna kom typ nt förän en timme. Men iaf jag gick till Tibble för jag hade tråkigt med nån snubbe och sen kom tåget. Yeah plus på det har jag asont i fötterna för jag har gått så mkt. Fml


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du skulle ha tagit 610an från Danderyd..

2011-05-06 @ 08:28:59
URL: http://johannaerika.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0