Hur högt orkar trädet att nå

Tjeena bloggen. Hade tråkigt så ja fixa lite på min design. Faan att jag aldrig kan bli nöjd. Men NU fan, ska jag ha kvar den här. Så länge ja kan.

Fortfarande några saker jag mst fixa men orkar inte de nu. Och jag mår fett inte bra. Mår asilla och ont i huvet. Har knappt ätit lunch och middag idag och igår.

Ska nog lägga mig tidigt är grymt trött också, haha igår däckade jag direkt när jag kom hem typ halv 8... Men sen va jag tvungen att duscha så ja duscha och sen somna igen typ 9. Och vaknade några gånger på natten och såv jättedåligt. Men ja sov typ 10 timmar? Hur kan ja va så tröttt jämt!
Oj vilket kbry inlägg de blev nu, menneeh. Så äre. Puss


Kommentarer
Postat av: mea

krya älskling <3

2011-05-19 @ 22:08:32
URL: http://meloe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0