Onsdag

Tjatja! Chillar galet och är trött i min säng. Lyssnar på musik på mina  ipodhögtalare, ashögt. Igår laddade jag ner mer musik (eftersom spotify har blivit så jävla efterblivet). Typ 6 album. New moon soundtrack, Eclipse, Satan i Gatan, My worlds, Love?, I am the dance commander, Cannibal, My words aucustic osv... CHill!

Men praon idag var väl ok, lite bättre faktiskt. För att jag hade mer saker att göra. Har lärt mig vika jeans. Och så har jag galjat och larmat massa kläder och hängt upp och sorterat i storleksordning. Och ätit på världens bästa Taco Bar.<3
Och bytt lite galjar, osv.... Jaja...

Imorgon ska jag ta med mer pengar så jag kan köpa lite kläder. Hoppas vi har nån mat hemma så jag kan ta lunchlåda :p Ah fett långt inlägg men här kmr en bra låt:


Kommentarer
Postat av: Johanna

Långt inlägg?!?

2011-05-05 @ 11:48:30
URL: http://johannaerika.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0