Student!

HEJ ALLA, tänkte blogga nu. Imorse ringde alarmet halv 10, sen duscha jag, gick ner till centrum och hämtade bröd från stenugnsbageriet.
Sen sminkade jag mig och åkte till täby med min kusin. Vi åt på taco bar sen gick vi till Åva 1. Min syrra johanna tar studenten idag. Så där va jag ett tag.
Komhem för en timme sen kanske, har varit nere och visat min farmor vart centrum och blomaffären ligger.
Min mormor är också här. Det ska vara fest här eller de kmr massa folk på middag ikväll så det är fullt med saker överallt.
Nä nu ska jag gå ner och dricka kaffe. Puss!

De e usa tema.


Kommentarer
Postat av: izabelle

Hej! Jag lottar ut 3 inbjudningar till bloggsvar, kika in på bloggen om du är intresserad :) Ha en bra dag!

2011-05-27 @ 15:51:37
URL: http://rakkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0