Tisdag

Tja! Hård dag idag. Chill förmiddag, vi rensade och sorterade lite bland bikinasarna. Ååååhhååhåh hittade min snygga usa flagga bikini men bara underdelen :( :( :( Vill ha eeen! Det finns en på style by tyra som är sååå snygg! :D Älskar usas flagga :D



GAH jag dör!! Mst köpa en sån innan alla andra gör de :p hoppas de inte tar slut.
Men iaf, sen lunch på donken igen (hann inte bestämt mig för vad jag skulle äta på taco bar  :()
Sen sorterade jag och Julia (en annan praktikant där) tröjor, 5 fucking hyllor med 5 fucking högar med 8 fucking tröjor i varje hög. Jooobbigt, tog heeela eftermiddan! Flera timmar! Plus att det var supervarmt i lagret. Hahah det var verkligen galet mycket. Vi vek, sorterade efter färg och storleksording. Jag är fan pro på att vika collegetröjor nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0