Lista

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Typ inget... Kanske mina fötter? Haha

Det roligaste jobbet du haft/har: Har inte jobbat.

När grät du senast: Igår

När skrattade du senast: Idag eller för några minuter sen :)

Vem åkte du bil med sist: Min syrra när hon hämta mig förra veckan

Vem åt du mat med sist: Åt klubbor med typ Julia? Men åt lunch med Sara, Linnea och Julia

Vem sov du hos sist: Linnea

Vem sov hos dig sist: Ingen aning, de va länge sen

Vad var du rädd för när du var liten: Allt som jag är rädd för nu, typ

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Haha vet inte, sångerska, veterinär typ.

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: När jag bröt lillfingret, 1 gång.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Mina vänner och så..

Har du någonsin sportat: Ja, gymnastik och ridning.

Någon du ser upp till: Ingen särskild

Vad finns alltid i din handväska: Plånbok, mobil, ipod, busskort och lite till

Har du varit utomlands någon gång: Ja :)

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej

Rökt: Ja

Snusat: Nej xD

Druckit: Ja men inte liksom vart full och så..

Har du piercing eller tatuering: Öronen

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Snygg och bra personlighet. Men utseendet e viktigast hehe

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Nej eller jo kanske.

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Nej

Storstad eller landet: Storsdag, men ja älskar landet

Hamburgare eller pizza: Pizza

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Kattunge

Aftonbladet eller expressen: Expressen

McDonalds eller MAX: Donken såklart

Vin eller Öl: Öl

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga oftast

Sommar eller vinter: Sommar

Vår eller höst: Vår

Flyg eller tåg: Tåg

Bil eller buss: Bil

 

Nu ska jag jobba lite med no frågor, vi har prov nästa vecka :) Har haft musik... Och köpt klubbor.. Och bärt världens tyngsta katt haha har ont i armarna av träningsverk typ haha haha :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sånna test tkr jag är roliga :D

2011-05-18 @ 18:33:59
URL: http://nickys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0