Torsdag

Tja! Ett tag sen ja blogga men så äre. Här kmr en sammanfattning av dom senaste dagarna. Måndag va tråkig som vanligt, tisdag va chill som vanligt va bara i skolan två och en halv timme plus kanelbulledag. Sen åkte vi till jb i åkersberga. Igår va seg som vanligt, hade idrott, och idag va tråkigt också men sen va ja me fille och nea. De va roligt. Här kmr lite bilder från mobilen:




Ah bilderna förutom godispåsen har ja redigerat i världens bästa app som heter Pixlromatic nåt !!! Askul :)
Nä nu ska jag plugga no tror jag , har ett as seriöst prov imorgon. Och jag ska fan klara det.

P.s till anonym kommentar i förra inlägget, nej jag går på vittra i vallentuna!

Kommentarer
Postat av: Karolina

jättefina bilder ^^

2011-10-10 @ 18:56:05
URL: http://karolinapaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0