You can hate but never break me

Tja! Hade tänkt börja blogga nu mer seriöst. Varje dag minst! Och Så måste jag fixa en ny design, den är sååå fuuul asså... Men jag kan inte göra designer längre (har glömt allt hah) så det lär bli skitfult, om ingen har lust att hjälpa mej? Den ska jag göra en ny header också tror jag med nya bilder på mig själv :)

Dagen idag var as sämst, var så himla trött och efter lunch  mådde jag jättedåligt, mest för att jag var så törstig och varm. Fick lite ont i magen är skit rädd att bli sjuk eftersom jag sköljde tandborsten med vatten imorse och borsta! Hahhaha aajjaa snart borde väl vattnet bli bra :)


Åhhh vart as sugen på kaffe och grädde !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0