Teenage Crime

Heej!! Fredag och äntligen helg kan inte vara gladare. Behöver verkligen det nu, MÅSTE verkligen sova och vila. Mår så himla dåligt, har varit jättestressad och frusen hela veckan + att idag har jag blivit mycket sjukare, jätteont i halsen, snorig och förkyld, ont i huvet och lock för öronen. Måste hölla för öronen varje gång jag ska gäspa (vilket är rätt ofta.)

Har frusit så mkt idag och hela veckan, tåget och bussarna är ju jämt försenade. Imorse va bussen inställd så va ute och väntade i 40 minuter. Kul!?!?

Nä nu tänkte jag tvätta va mig sminket så jag kan gnugga mig i ögonen, sen titta på nån rolig film och äta ben och jerrys och smörpopcorn. Namnam :) puss!!!

 

(lyssna på hela den här låten, skitbra:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0