En liten lista

Har nyss sett klart på en film Herkules heter den helt okej film. Men är uttråkad nu så ja gör en lista jag hitta hos egoina::

 

Hur gammal är du om fem år? - 20!

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? - Ingen

Hur lång är du? - Senast jag mätte mig var ett år sen och då var jag 169. Vågar inte mäta mig igen så jag säger att jag är 169 cm lång!!

Vilken är den senaste filmen du sett? - Herkules och Avatar

Vem ringde du senast? - Mikaela

Vem ringde dig senast? - Mika igen

Hur löd det senaste sms:et du fick? Vart i centrum ? :)

Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Smsa! Hatar att snacka i  min telefon

Är dina föräldrar gifta eller skilda? - Nej

När såg du senast din mamma? - Några timmar sen, kl 4 kanske

När vaknade du i dag? - Först när klockan ringde kl 7 sen 12

Var tror du att du befinner dig om tio år? - Uhm.. Hemma nånstans, vet verkligen inte

Vad fick dig verkligen att skratta senast? - En jätterolig comic på satw

Hur stor är din säng? - 1.20 m bred

Sover du med eller utan kläder på dig? - Med massa kläder och tjockt duntäcke och filt. Vill hare varmt å skönt när ja sover :D

Vilka städer har du bott i? - Sundbyberg och Vallentuna. Så Stockholm då

Är du social? - Näej :s

Tycker du om kaffe? - Yes :)

Vad dricker du till frukost? - Oboy! ♥

Sover du på någon särskild sida? - Sover på mage så typ i mitten.

Kan du spela poker? - Senast var när jag va typ 11 kanske, men ja tror ja minns

Tycker du om att mysa/kela? - Jarå  :p

Är du en beroendemänniska? - Ja! :(

Känner du någon med samma födelsedag som din? - Nej, men "vet" några

Vill du ha barn? - Ja :)

Har du någonsin åkt ambulans? -Nej

Vad spenderar du helst pengar på? - Mat

Sover du med gosedjur? -  Nej

Flirtar du mycket? - Nej

Har du fått fortkörningsböter någon gång? - Nej :)

Vilken var den senaste boken du läste? - The Hunger Games :p

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0